Stíler blog

Molnár Andi: "Nem szeretek sok ruhadarabot hordani"

Molnár Andi: "Nem szeretek sok ruhadarabot hordani"

2015. június 09. - Rigó Ági

Molnár Andrea táncművész – a SportKlub háziasszonya – most egy exkluzív anyaghoz állt modellt a Stílernek, és egy új szerepben próbálhatta ki magát! A gyönyörű táncos egy igazi hippis indiánylányt „alakít” a pipacsmezőn, bemutatva a legújabb nyári fesztiváltrendeket. Interjúnkban a divatról, arról, hogy táncosként milyen szempontokat tart szem előtt, vásárlási szokásairól, kedvenc darabokról, trendkövetésről és természetesen a nyárról beszélgettünk vele!

1logo.jpg

Mik a ruhatárad alapdarabjai, amiket mondjuk évek óta hordasz?

Mindenképpen a farmer! De nagyon szeretem a ruhákat is, mert hamar „felöltözik” az ember. Kedvelem az „egyszerű de nagyszerű” ruhadarabokat, alapvetően sportosan öltözöm. Szeretem a lezserebb, bővebb dolgokat – ami nem túl bonyolult. Nem szeretek sok ruhadarabot hordani, mert mindig elhagyom. A tánc és a sport miatt rengeteget öltözöm napközben és általában szorít az idő, így az egyszerű, de valamilyen részletmegoldásban, vagy az anyagukban rafinált darabokat részesítem előnyben.

Milyen színeket szeretsz viselni?

Kreolos típus vagyok: nagyon szeretem a világoszöldet és a kedvencem az a rózsaszín és a narancssárga közti megnevezhetetlen árnyalat. Ha már látok egy olyan cipőt, aminek ilyen színű a fűzője – máris belopta magát a szívembe.

Van olyan ruhadarab vagy trend, amitől „feláll a szőr a hátadon”?

Ha valaki egyszerűen előnytelenül öltözködik. Utálom azokat a „tüdőgatyákat”, amikor még a magasderekúnál is magasabban van a nadrágok dereka és a szilikonpántokat: egyszerűen soha nem értettem és nekem soha nem is volt. Nagyon odafigyelek arra, hogy melyik trikóhoz melyik melltartót veszem fel, hogy ne látszódjanak ki a pántok például.

dupla2.jpg

Rojtos szoknya, Zara, felső, Tally Weijl, nyaklánc, Parfois, gyűrű, I Am, karkötők, Claire's , szandál, Primadonna
Fürdőruha, Women'secret, tunika, Pepe Jeans, fejdísz, SAB, testlánc, Claire's 

Ki a kedvenc stílusikonod?

Beyoncé nagy kedvencem. Az ő stílusa, szakmaisága és persze a tánca is közel áll hozzám. Ő egy ikon számomra. Ritkán nevezek meg valakit így a „távolból”, főleg ismeretség alapján választok követendő példát.

Most, hogy itt a nyár, mik azok a darabok, amiktől nem válnál meg semmi pénzért, amit le se lehet rólad szedni ilyenkor?

Nagyon szeretem a maxiruhákat! Ki-be mennek a divatból, de egy nyári estén elegáns is tud lenni, napközben pedig rohangálós darab. A tánctól néha kék-zöld foltos a lábam, a maxiruha pedig ezt takarja, ráadásul szeretem a vállam és a felsőtestem hangsúlyozni, amihez szintén tökéletes! Szandált, pántos cipőket nehezen húzok, mert a lábam igénybe van véve, így inkább a zárt, de vékony cipőket részesítem előnyben, nem vagyok az a flip-flop típus. Szeretem, ha vastagabb egy lábbeli talpa: biciklizem is, és ha sétálok, nem szeretem érezni a talpam alatt a kavicsokat.

Mennyire követed és ülteted át azonnal az új trendeket a ruhatáradba?

Néhányat szoktam csak átemelni a legújabb trendek közül. Ha éppen szembejönnek velem és leakasztom őket. Van egy saját stílusom, ami viszonylag állandó, csak ritkán kapok bele ezekbe a hullámokba, szóval nem követem elvakultan a trendeket.

dupla3.jpg

Pamutsort, Happiness10, horgolt top, Scotch&Soda, nyakèk, SAB 
Pelerin, Springfield, farmertop, Bershka, csipkesort, Tally Weijl, karkötők, Claire's, napszemüveg, Parfois, gyűrűszett, Claire's 

Milyen sűrűn mész vásárolni?

Nagyjából havonta egyszer jutok el „terápiás jelleggel” és azt se bírom sokáig! Mindig furcsa volt számomra, amikor mások így előre betervezték a shoppingolást, gyűjtötték a kuponokat, stb… A múltkor futócipőt vásároltam, másfél órába telt, direkt nem a legtrendibbet kerestem, hanem aminek az egész kiképzése, a talpa, mindene megfelel az egészségvédelemnek, teszteltem futópadon és akkor mondta az eladó, hogy 20%-al olcsóbb a Glamour-napok miatt. Gyorsan megvettem és eliszkoltam! :)

Mennyire szoktál online vásárolni?

Inkább az a típus vagyok, aki szeret online nézelődni, kiválasztani előre, azután gyorsan megvenni a boltban! Nem merek vásárolni is, a barátnőim viszont igen: ha néha mellényúlnak, akkor viszont megveszem tőlük szívesen, ha rám jó. Szeretem a kezembe fogni és felpróbálni azt, amit megveszek. Tavaly mondjuk a Sziget előtt kerestem gyorsan gumicsizmát: gyorsan felmentem a Zara honlapjára, volt bordó lakk bokagumicsizma, bementem, megvettem 5 perc alatt és mehettem is fesztiválozni!

Magassarkú vagy belarinacipő?

Mokaszin, belebújós cipő vagy tornacipő! :)

Kis fekete ruha vagy szakadt farmer?

Attól függ, hová! Látom, hogy nagy divat a szakadt farmer – viszont nem szeretem hangsúlyozni a lábam, ennél pedig úgy érzem, még inkább a lábakra tereli a figyelmet… még barátkozom vele. A kis fekete ruhákat szeretem, de akkor már lapos talpú cipővel, mondjuk fehérrel venném fel! :)

Mik a kedvenc márkáid?

Fontos, hogy a darabok lezserek, kényelmesek legyenek: a Futureal darabjait nagyon szeretem, a SportKlub TV műsorvezetéshez ők adják a ruhát és sokszor annyira tetszenek, hogy utána meg is veszem ezeket. Most a Mojito is felkeltette az érdeklődésem – egyszerű, de nagyon ötletes darabjaik vannak!

dupla1.jpg

Ruha, H&M, nyaklánc, Swarovski, karkötő, Claire's 
Farmerruha, Zara, boxclutch, Primadonna, tollas fülbevaló, SAB, barna és fehér köves gyűrűk, I Am 

Buli vagy filmnézés a kanapén?

Hétköznap film! De kell, hogy legyen egy kis buli is: ritkán találkozom a barátaimmal, de ilyenkor szeretek velük lenni.

Mit tervezel a nyárra? Hol töltenéd az álomnyaralást?

Több éve készülök már arra, hogy megtanulok wakeboard-ozni, így el fogok majd merülni a női vízisport-divatban is. :) Mindenképpen szeretnék valahová tengerpartra is menni, magamba szívni egy kis sóillatot. Ami pedig gyerekkorom óta állandó: az a tánc és a Balaton nyáron, megyek táncos edzőtáborokba is, természetesen a Balatonra.

Hogy érezted magad a fotózáson?

Inspiráló volt a pipacsmező és az egész stáb is! Egy felszabadult közösség gyűlt össze a pipacsmezőn, mindenki a virágokat fotózta! :) Nagyon élveztem.

A stáb:

Styling: Stíler
Fotó: Oleg Borisuk
Smink: Kocsány Anett @Mineral Beauty
Haj: Herdlein Péter

Kattints, ha szeretnéd megnézni a Stíler korábbi divatanyagait!

További Stíler cikkek:

süti beállítások módosítása