Stíler blog

Iszak Eszti, a tavasztündér

Iszak Eszti, a tavasztündér

2015. április 04. - Pusztai Olivér

Tavasz van. A természet lassan ébredezik hosszú téli álmából, a kopár, lakatlannak tűnő természetbe egyre több fény, illat és szín jelenik meg, ami nagy hatással van mindenkire. A Stíler is szerette volna ezt rendhagyó módon megörökíteni, éppen ezért kértük fel a VIVA TV gyönyörű műsorvezetőjét Iszak Esztit, hogy bájával, szépségével és hihetetlen kisugárzásával, vigyen egy kis életet a Turai Kastély évtizedek óra elhagyatott, hideg, romos falai közé. A Stíler tavasztündére pedig pasztell színeket öltött és egy pillanat alatt beragyogta a kastély összes zegzugát amerre csak járt. Mi pedig mindezt megörökítettük nektek.

_trv5937.jpg

Hogyan érezted magad a fotózáson?

Fantasztikus volt veletek dolgozni és köszönöm szépen a felkérést!:) Alapvetően én fotózást csak akkor vállalok el, ha tudom, hogy profi stábbal dolgozhatok. Amikor megkerestetek, azért mondtam azonnal igent mert tudtam, hogy csak jó anyag készülhet és így is lett! Imádtam a stábot, a fotóst, a sminkest a fordrászt, mind nagyon profi munkát végeztek, ami itthon, nagyon ritka. A helyszín és a ruhák pedig lélegzetelállítóak voltak és a végeredmény pedig azt gondolom magáért beszél. Köszönöm nektek!

Amikor kitaláltuk a fotózás koncepcióját, azonnal te jutottál eszünkbe. Úgy látszik jól döntöttünk, mert számunkra is hihetetlen volt, hogy mennyire tudtál azonosulni ezzel a szereppel és a ruhákkal.

Igen. A karakteremből adodóan, minden tüntéres, angyalos lolitás szerep jól áll nekem és az igazság, hogy szeretem is. Én inkább vagyok a naiva és az örök romantikus típus, mint az agresszív,  sokkal inkább érzem magaménak ezt a szerepet, mintha egy latex ruhába bújnék és teszem azt domina szerepet kellene eljátszanom. Az nagyon nem én vagyok. A ruhák pedig felülmúlták mindazt, álmomban sem mertem gondolni. Gyönyörűek voltak mind egytől egyig. Legyen szó a USE, NAPSUGÁR, PRIESTON by NOÉMI NAGY ruhakülteményeikről, mindegyikben megtaláltam magam és tényleg úgy éreztem magam, mint egy XXI. századi tavasztündér.

Apropó divat és ruhák! Mennyire vagy divat victim? 

Imádom a divatot!!! Már gyerekkorom óta rajongok érte és mindig fontos volt az életemben, hiszen ez is egy önkifejezés, az érzéseimről, a napomról, rólam. Szeretem a ruháimat úgy öszeválogatni, hogy az tökéletesen tükrözze az aznapi hangolatomat és már akkor is tudják az emberek hogy érzem agam, amikor meglátnak. És itt tényleg a végletekben gondolkozzatok, mert egyik nap a szuper nőcis, magassarkú után másnap simán felveszek boyfriend jeanst egy ütős baseball sapkával és minden esély megvan, hogy következő alkalommal virágos fejdíszben jelenjek meg, mintha most jöttem volna Woodstockból. Nem szeretem az egyhangúságot, mert az rendkívül unalmas. 

Világ életedben ilyen tudatos voltál a divat terén?

Tudatos? - az nem kifejezés! Emlékszem, amikor suliba jártam, volt egy rózsaszín időszakom. Effektív minden rózsaszín volt rajtam, de még a hátitáskám is.:) megdöbbentek az emberek, amikor megláttak az utcán, de soha nem zavart, mert mertem valamilyen lenni és ez nagyon fontos!

Párod hogyan viszonyul mindehez?

Nagyon jól. Szereti, hogy sokszínűen öltözködöm és legtöbbször tetszik is neki. Persze van, hogy épp egy olyan szettet állítok össze, ami nem az ő ízlésvilága, ezt szóvá is teszi, de belszólni soha nem szokott, hogy mit vegyek fel, vagy mit ne. Oké, egyszer szó nélkül levette a fejemről a baseball sapkámat és kidobta a mozgó autóból, mert nem birta elviselni, de nem sértődtem meg rajta, inkább nagyot nevettünk!:)

_trv6082.jpg

Gondolom a divat mellett a szépségápolás is fontos számodra. milyen praktikák vannak, amiket a Stíler olvasóinak is szívesen ajánlanál?

Valóban fontos számomra, hogy a bőrőm és a hajam is ápolt legyen. Napi egy óraát szoktam a fürdőben tölteni, de ez érthető, hiszen hosszú hajam van és a bőröm is érzékeny, így nagyon igényli az ápolást mindkettő.

Tippeket pedig nagyon szívesen adok, mert valóban van pár házi praktikám, ami szerintem nagyon jól működik:

  •  csak és kizárólag természetes anyagokból készült kozmetikumokat használok. Legtöbbjét én keverem ki otthon magamnak. Ilyen a szuper bőrradírom is, ami olivaolaj, barnacukor és nagy szemcsés tengerisóból keverek össze és dörzsölöm be vele az egész tesetm. 
  • minden érzékeny bőrű nőnek ajánlom az argán olajat. Ezt az egész testemre és ahajam végére szoktam kenni és hihetetlen, hogy mennyire táplál. Teli van Omega 6-tal, E vitaminnal, 300%-kal jobban táplál mint bármilen más olaj.
  • szőke és vékonyszálú a hajam, emiatt borzasztó sérülékeny és ha tengerparton nyaralok, hamar tönkreteszi a sós víz. Éppen ezért, mielőtt a vízbe megyek rendes vízzel benedvesítem a hajam, így nem szívja meg magát a tengeri sós vízzel, és nem károsodik.
  •  roppant száraz a bőrőm, emiatt nagon oda kell figyeljek a hidratálásra. Napi több lier vizet iszom meg, mert én a leginkább a belső hidratálásban hiszek. Ugyanis ez nem csak megakadályozza, hogy szárdjon a bőrőm, de szépen fltölti az apró kis ráncokat és feszesebb lesz tőle a bőrőm.
  • igaz az utolsó nem igazán szépségápolás, de roppant hasznos azoknak, kik szeretik újragondolni a ruhatárukat. Én előszeretettel szabom át és gondolom újra a régi megunt ruháimat. Így lesz egy elnyűtt pólóból textilsál, ami magam találok ki és kötök meg, a kikopott farmeremből divatos szoknyám. Szeretek otthon ilyenekkel foglalkozni, mert nagyon szórakoztató és valóban egyedi dolgokat tudsz kreálni magadnak.

 

Nézzd meg a Stíler többi divatfotóit:

süti beállítások módosítása