Stíler blog

Kontakt

Kontakt

2015. április 06. - Rigó Ági

Pusztai Olivér
20 évesen kerültem kapcsolatba először a divattal. London egyik legforgalmasabb terén állított meg egy modellügynökség managere, aki rámparancsolt, hogy azonnal kezdjek el modellkedni, mert helyem van a szakmában – állította ő, én meg csak nevettem. Rá két évre már Milánó és Tokió között róttam a métereket különböző divatházak kifutóin. Megszerettem és megértettem, mit jelent a divat, a szépség és a stílusosság. Később televiziós szerkesztőként az RTL Klub legsikeresebb műsorain keresztül megtanultam mindezt közvetíteni az emberek felé. Hiszen tudatosan, vagy tudat alatt, de mindannyian a szépet keressük, ami ott van mindenkiben kivétel nélkül, és mindenkinek mást jelent. Pont ez a szép és izgalmas ebben. 

Rigó Ági
Anno könnyes szemmel néztem Az ördög Pradát visel című filmet a moziban. Aztán pár évvel később egy induló magazin, az InStyle szerkesztőségében találtam magam, és végleg beleszerettem a divat világába. Ezalatt az 5 év alatt fantasztikus szakemberektől tanulhattam meg mindent, az alapoktól a legkisebb trükkökig. Közben lehetőségem nyílt szabadúszóként más divatprojektekben is dolgozni, így a magazin adta keretek közül kilépve a styling többféle formájával megismerkedni.

A Stíler.hu-n egyesítjük tudásunkat, hogy szórakoztató és informatív formában számoljunk be a divat, szépségápolás és életstílus legfrissebb trendjeiről, és tanácsot adjunk mindenkinek, aki az oldalra kattint, és kellőképp nyitott egy kis stílerkedésre ;)

Együttműködési vagy hirdetési ajánlatodat, kérdéseidet vagy észrevételeidet írd meg nekünk:

agi@stiler.hu

oliver@stiler.hu

süti beállítások módosítása