Stíler blog

Mádai Vivien: én irányítom az életemet

Mádai Vivien: én irányítom az életemet

2018. augusztus 01. - Rigó Ági

Elég végigpörgetni Mádai Vivien képeit a közösségi média felületein, és máris úgy érezzük, hogy ismerjük. A gyönyörű műsorvezető sikerrel egyensúlyoz az anyaság és a karrier között, és mindezt magabiztos stílusérzékkel teszi. A Thomas Sabo Generation Charm Club kollekciójának sokszínűsége tökéletesen passzol Vivi pörgős életmódjához, a kollekció üzenete pedig nem véletlenül áll közel a szívéhez.

vivi_gcc.jpg

Mit jelent számodra a My Life, My Choice szlogen? Tudatosan irányítod az életedet?

Aki ismer, tudja, hogy elég határozott nő vagyok, és a magam ura. Vannak helyzetek, amikor szeretek sodródni, de én abban hiszek, hogy bár mindenki saját szerencséjének a kovácsa, csak alázattal és munkába fektetett energiával lehet érvényesülni.

Hogy tetszenek a Thomas Sabo ékszerek?

Nagyjából 10 éve vagyok a márka rajongója, rengeteg Thomas Sabo ékszerem van. Egy különleges darab a kedvencem, egy gyöngy fülbevaló, amit a barátnőmtől kaptam a 18. születésnapomra.

Mit jelent számodra a személyes stílus?

Sosem kerestem görcsösen a stílusom, inkább bohókásan próbálkoztam, bár visszatekintve voltak elég extrém korszakaim is. Alapvetően mindig a harmóniára törekedtem, bár mértékkel az eklektika is közel áll hozzám. Anyukám mindig azt tanította, hogy mindig lehet mindent mindennel keverni, csak ne legyen túl sok!

Fontosnak tartod, hogy tudatosan ügyeljünk rá, hogy a külsőnk megmutassa a személyiségünket?

Nem biztos, hogy ezt lehet tudatosan irányítani. Azt hiszem, ha valaki békében van önmagával, szereti azt, aki lett, akkor ez magától jön. 

Te hogyan figyelsz erre?

Mindig próbálok arra törekedni, hogy mindenben meglássam a szépet, és a jót. Abban hiszek, ha valaki belül is rendben van, akkor az a külsején és a stílusán is visszaköszön. 

Van kifejezetten kedvenc ékszered?

Nagyon szeretem az ékszereket! Óramániás vagyok, anélkül egy lépést sem teszek, valószínűleg, mert folyton rohanok :)

Lázadó típusnak gondolod magad?

Nem is kifejezetten lázadó, inkább harcos típus. Óriási az igazságérzetem, és gondolkodás nélkül állok bele olyan helyzetekbe, amikor meg kell védeni valaki. Viszont ha magamról van szó, egyszerűen elbújok a konfliktus elől… Sajnos ezt még gyakorolnom kell...

Akadály vagy kihívás? Hogyan fogod fel az előtted álló nehéz helyzeteket?

Csakis kihívás! Ettől tudunk igazán fejlődni, és érezni, hogy élünk. Nem utolsó sorban minden rossz dolog után úgyis valami jó jön, és így sokkal értékesebb az az idő.

süti beállítások módosítása