Stíler blog

5 alkalmazás, amitől fittebb leszel mint valaha

5 alkalmazás, amitől fittebb leszel mint valaha

2017. december 31. - Pusztai Olivér

A különféle letölthető fitnesz alkalmazásokkal lassan teli van mobilunk tárhelye. Ezeknek a programoknak a legtöbbje sajnos kizárólag a kardió és aerob edzésekkel, illetve a különféle fogyókúrás tervekkel foglalkozik. Akad azonban néhány olyan alkalmazás is, ami segíthet felturbózni az edzéstervedet, és új ötletekkel is szolgálhatnak. 

kondi.jpg

Az a baj a súlyzós edzésre lefejlesztett applikációkkal, hogy nehéz egy telefon segítségével meghatározni, mennyire hatékony az edzésed, és mennyire csinálod a feladatokat pontosan. Így maradnak a különböző fitnesz oldalak ajánlásai, vagy egyszerűen vakon elkezded letöltögetni az appokat, hátha valamelyik pont jó és beválik. (Megjegyzem, hamar rá tud unni az ember...)

Én lassan 8 éve edzek edzőteremben, százával fogyasztottam már el haszontalan edző appokat életem során. Viszont ez idő alatt találtam kifejezetten jókat is! Az Otthon a Neten blognak készített cikkemből megismerheted az én top 5 appomat, ami biztosan hasznos lesz jövőre neked is, ha 2018-as célkitűzéseid egyik az, hogy fittebb leszel. Minden alkalmazást megvásárolhatsz bankkártyával online, iPhonra és Androidra is egyaránt.  A párszázas befektetés pedig kifejezetten jó lehet számodra, ha tényleg komolyan gondolod, hogy januártól új életet kezdesz. 

Tovább a teljes cikkre >>>

süti beállítások módosítása