Stíler blog

Szervezd meg a szilveszteredet a nappaliból

Szervezd meg a szilveszteredet a nappaliból

2017. december 27. - Rigó Ági

Ha éppenséggel fogalmad sincs, hogy hol szilveszterezz, érdemes körülnézni a neten, mert ilyenkor jönnek szembe a legjobb ajánlatok! De hol és mennyit lehet még spórolni a netes vásárlással egy utazáson? Ebből a cikkből kiderül.

new-years-eve-barcelona-fireworks.jpg

A szilveszterrel mindig az van, hogy még 31-én sem tudom, hogy mi lesz pontosan. Valahogy mindig így alakult, amivel semmi baj sincs. Idén elhatároztam, hogy elengedem a hazai mulatozást és külföldre megyek köszönteni az új évet. Miért? Mert egy visszautasíthatatlan ajánlatra bukkantam a neten és éppen a kezemben volt a bankkártyám.

MIÉRT JÓ A LAST MINUTE VAKÁCIÓ?

Mert szemtelenül olcsó. Még akkor is, ha éppen egy szilveszteri kiruccanásról beszélünk Európa valamelyik közeli országának fővárosába. Pont ez történt velem a minap, amikor az Utazómajom egyik ajánlata jött velem szembe, amit egyszerűen nem tudtam visszautasítani. Miért tenném? Pár ezres repülőjegy, hihetetlen olcsó szállás az egyik legszebb városban, ahol eddig jártam életemben. Ebben az esetben csak a határozottság és az elszántság a fontos, illetve az, hogy a bankkártyád a kezed ügyében legyen és gyorsan lefoglalj mindent.  Úgyhogy ebben az évben én Barcelonában fogok szilveszterezni.

Tudj meg mindent a témáról az Otthon a Neten blognak írt cikkünkből!

süti beállítások módosítása