Stíler blog

Exkluzív fotók! Dobó Kata új szerepben

Exkluzív fotók! Dobó Kata új szerepben

2015. május 07. - Rigó Ági

Új bemutató, színes Havaianas papucsok és a vízpermet csodái. Nemrégiben egy szuper fotózást szerveztünk Dobó Katával, aki beavatott bennünket nyári divat- és szépségtitkaiba és a Closer című darabról is mesélt.

stiler_dobokata3_lr2.jpg

Az egész csapat óramű pontossággal érkezett a Jókai téren lévő stúdióba a hétvégi időpont ellenére is, és izgatottan készült a közös munkára. A nagy lelkesedés nem volt véletlen, mert rövidesen modellünk, Dobó Kata is megjelent egy vidám „jó reggelt” kiáltással. A szépség szekció azonnal munkához is látott, bár nem volt nehéz dolga a sminkesnek és a fodrásznak, hiszen Kata civilben is gyönyörű.

Kata új színházi bemutatóra készül, minden idejét a próbák teszik ki, ezért nem volt egyszerű időpontot találni. Felkérésünkre mégis igent mondott, és ebben nagy szerepe volt Oleg Borisuknak, a fotósnak.

- Talán 5 éve már, hogy először találkoztunk, és akkor körülbelül 15 évesnek néztem Oleget - meséli Kata nevetve. - Nem tudtam, mi sül majd ki az egészből. Aztán ahogy megláttam a kész képeket, leesett az állam! Velük azóta is mindig nagyon jól érzem magam a fotózásokon, elképesztően profi a csapat, jó a hangulat. Amikor elkezdünk dolgozni, már nincs min izgulni, mert tudom, hogy szuper lesz a végeredmény: olyankor már nincsenek kérdések, csak válaszok és megoldások.

par2.jpgRuha: Nubu Fülbevaló: Karman Jewelry
Ruha: Maison Marquise

Bemutatóra készülsz, és az új darabban fotóst fogsz alakítani. Milyen érzés a kamera „másik oldalára” kerülni?

- Valóban, lassan 2 évtizede veszek részt fotózásokon – karrierem kezdetén modellként, de mióta a színészet felé fordultam, azóta is sok az ilyen jellegű felkérés. Így nem volt idegen nekem ez a világ, tudtam meríteni a saját tapasztalatokból. Nem egy konkrét személy munkájából inspirálódtam, inkább több fotósból gyúrtam össze a karaktert.

A darab címe Closer, és az Átrium Film-Színházban fogjátok bemutatni. Miről szól?

- A premier május 11-én lesz, a rendező pedig Radnai Márk. Ebből a darabból film is készült, magyarul Közelebb címmel. Két férfi és két nő szerelmi négyszögéről szól, ahogy magányosan és egymásra utalva keresik egymásban a boldogságot, a kielégülést, próbálják megváltani a másikon keresztül a saját életüket.

par1.jpgNapszemüveg: Furla Mellény: F&F Felső: Nubu Nadrág: Nanushka 
Kabát: CAKÓ Gyűrű: Thomas Sabo

Nem lehet könnyű nap mint nap újraélni ezeket az érzéseket. Hogy bírod?

- Tényleg a nehezebb előadások közé tartozik, körülbelül 2 hónapja folynak az intenzív próbák, de szerencsére nem vagyok az a típus, akit ez megvisel. Csodálatos dolog a színészi hivatás, hiszen egy csomó érzést kiélhet az ember, de ahogy vége a próbának vagy az előadásnak, újra civillé avanzsál, és az élet megy tovább. Nincs olyan, hogy valaki napi 24 órában színésznő – én is lemegyek a boltba vásárolni, én is ülök a dugóban, élem az életemet, mint mindenki.

Az intenzív munka után tervezel pihenést is?

- Egyelőre még nem foglalkoztam nyaralásszervezéssel, csak a bemutató lebeg a szemem előtt. De a Balatonra mindenképpen lemegyünk a nyáron, a többit még ki tudja…

Mik azok az apró trükkök, amelyeket szívesen alkalmazol, hogy könnyebb legyen elviselni a kánikulát?

- Alapvetően szeretem a nyarat! Halak a csillagjegyem, a február mégis mindig kínszenvedés számomra, mert olyankor még nagyon távolinak tűnik a jó idő. Aztán valahogy mégis mindig eljutunk a melegebb időjárásig, és nekem első dolgom, hogy eldobjam a feketét! Imádok ilyenkor erősebb színeket hordani: pinket, kéket, zöldet. Sőt, variálom is őket, és nem feltétlenül ügyelek arra, hogy a Converse-em színe passzoljon a többi ruhámhoz. Persze az összképre figyelek, csak igyekszem ezt úgy tenni, hogy ne látszódjon, inkább egyfajta „hányaveti sikk” legyen.

par3.jpgRuha: Use Unused Kabát: Nanushka

Hogy alakítod át ilyenkor a szépségápolási rutinodat?

- Azt hiszem, a legfontosabb a fényvédelem, amire mindenkinek fokozottan figyelni kellene. Ilyenkor a naptej olyan alapvető kellék a táskámban, mint a pénztárcám. A spray kiszerelést találtam a legpraktikusabbnak, és általában gyógyszertárban szerzek be valamilyen jobb minőségűt.

A másik, ami mindig (még télen is) van nálam, az a termálvíz permet. Mindig felfrissít, egy kissé megfáradt sminkbe is azonnal új életet lehel. Csak arra érdemes figyelni, hogy a szemfesték is könnyen elfolyik tőle, így egy fültisztító is jó, ha kéznél van ilyenkor.

Mi az a nyári kiegészítő, ami nélkül nem tudnál élni?

- Abszolút napszemüvegfüggő vagyok! Nem ragaszkodom egyhez, gyakran váltogatom őket, de általában a Gucci készíti azokat, amik a legjobban állnak. Emellett a szandálok és flip-flopok fontosak nyáron: Havaianasból és Michael Korsból van vagy 8-10 párom is, különböző élénk színekben, és egész nyáron ezeket váltogatom. Ilyenkor ritkábban, inkább csak alkalmakra veszek fel magassarkút. Ha mégis, az leginkább a kedvencem, egy piros Reka Vago cipő – farmerral és ujjatlan pólóval szeretem a legjobban.

A stáb:

Fotó: Oleg Borisuk
Styling: Stíler
Smink: Kocsány Anett - Mineral Beauty
Haj: Marosi Béci

Még több stíler cikkért kattints:

 

süti beállítások módosítása