Stíler blog

A narancsvidék, a tükörharisnya és a fehér bugyi

A narancsvidék, a tükörharisnya és a fehér bugyi

2015. április 04. - Rigó Ági

Hurrá, itt a tavasz! Persze ez már pár napos hír, de nekem ma volt alkalmam először egy kis időt eltölteni egy kávézó teraszán, pokrócba burkolózva, embereket bambulva (ó igen, a kemény blogger élet…). Miközben fejben ezerrel a tavaszi outfitjeimen dolgoztam, és képzeletbeli bevásárlólistákat gyártottam, eszembe jutott az is, hogy hasznos lenne feleleveníteni egy pár tavaszi öltözködési szabályt.

cherlene-back-cover.jpg

Ahogy először kisüt a nap, és ennek következtében pánikszerűen kezdünk megválni téli ruháinktól, érdemes ellenőrizni, hogy a karácsonyi bejgli utóhatásától is sikerült-e már megszabadulni. Ha ugyanis pár négyzetméterrel nőtt a combunkon a narancsvidék, akkor rövidnacik helyett érdemes inkább fitness bérletre költeni. Vagy picit hosszabb szárú rövidnadrágra… De nyugi, pár hét kemény edzés után újra lehet próbálkozni a kedvenc tavalyi fesztiválos sortoddal!

Apropó, sortok és miniszoknyák. Alattomos dolog az a tükörharisnya, mert amellett, hogy egyáltalán nem stíler, a csillogás miatt még vastagítja is a lábat. Személy szerint én általánosan harisnyaellenes vagyok, de tudom, ez az én hibám. Bár ha már muszáj, mégis inkább javaslom a fekete, és/vagy matt darabokat, amikben karcsúbbnak, és izmosabbnak tűnik a láb.

A másik kedvenceim a fehér nadrágok. A fent említett beijgli-szabály rájuk is érvényes, de nemcsak az. Legalább ilyen fontos a megfelelő fehérnemű viselése. Nyilván, mindenki tudja, hogy a sötét színű vagy mintás bugyi átlátszik a fehér nadrágon. De ugyanígy van ez a hófehér bugyival is. Így aki ilyen, világos színű nadrágot szeretne hordani, jobb, ha közeli barátságot köt egy pár testszínű, lézervágott bugyival. Meglátod, jó lesz :)

További stílusbakik a Stíleren:

süti beállítások módosítása