Stíler blog

10 dolog, amit biztosan nem tudtál Köllő Babettről!

10 dolog, amit biztosan nem tudtál Köllő Babettről!

2018. április 24. - Pusztai Olivér

Köllő Babettet akkor ismertem meg, amikor a Feleségek Luxuskivitelben című műsor producere felkért, hogy segítsek Babett stílusátvátozásában. Imádom a sorozatot, és izgalmas kihívásnak tűnt a projekt, így nem is volt kérdés, örömmel mondtam igent! Aztán a forgatások alatt megismertem Babettnek azt az oldalát, amit szerintem senki nem látott még. Nagyon összebarátkoztunk és arra jutottunk, hogy miért ne készítsünk egy pár vlogbejegyzést?! 

Így született ez a videó is, amiben arra kértem, hogy áruljon el magárol 10 olyan érdekes dolgot, amiről még soha senkinek nem beszélt nyilvánosan. Nyilván nem kellett őt félteni, ömlött belőle minden, ami eszébe jutott - én meg majd megfulladtam a röhögéstől.

 

 

süti beállítások módosítása