Stíler blog

Ufókkal turbózná az eladásokat az olasz divatház

Ufókkal turbózná az eladásokat az olasz divatház

2017. július 25. - Rigó Ági

A Gucci olyannal állt elő, amivel eddig még senki. Az új kampányban kölcsönvették néhány ezeréves sci-fi sorozat díszleteit, és a stáb megőrült egy picit.

gu532_fw17_campaign_sp_crops_square_27.jpg

Nem tudom, hogy az “elgurult gyógyszer” esete áll fenn, vagy éppen az ellenkezője: valaki túl sok mosolygós tablettát kapott be? Vagy az egész egy mesteri marketing terv része? Ha ez utóbbi a megfejtés, akkor őszintén kíváncsi vagyok, hogy kiderüljön az, hogy ufókkal jobban el lehet-e adni több ezer eurós divatholmikat, mint szexi csajokkal.

Annyi azonban biztos, hogy amilyen rossz, annyira jó is a Gucci új, őszi téli kampánya, amiben dinoszauroszok, robot, tehén, cica és ufók is szerepelnek. Visszatér a Star Trekből jól ismert ide-oda sugárzó teleport eszköz, van néhány kétségkívül mókás filmes trükk (a cica az ajtóban óóóóriási!) és persze az eszement styling mindent visz.

Az biztos, hogy ilyet még nem láttunk a divatban! Zseniális, ahogy egy patinás olasz divatház karót nyelt modellek helyett egy pár fröccsöntött maszkkal előállva viccet csinál a luxus divatból. Az is tény viszont, hogy eddig sem rohantam táskát vásárolni hozzájuk, és ezután sem fogok – bár erről nem a reklámok, hanem leginkább a bankszámlám tehet.

Pacsi a stábnak:
CREATIVE DIRECTOR: Alessandro Michele
ART DIRECTOR: Christopher Simmonds
PHOTOGRAPHER/DIRECTOR: Glen Luchford
HAIR STYLIST: Paul Hanlon
MAKE UP ARTIST: Yadim Carranza
 
#gucciandbeyond
 
Music:
“Space 1999” written by Vic Elms, Barry Gray
© SM Publishing (Italy) Srl
Ⓟ 1974 ITC Entertainment Group Limited 

TM & © 2017 CBS Studios Inc. Star Trek and related marks are properties owned by CBS Studios Inc. All Rights Reserved.
Mocsári szörny: Courtesy of Universal Studios Licensing LLC 

süti beállítások módosítása